Castle Colditz

 

Zabij Zielonym Beretem patrolującego przy szklarniach. Połóż ciało tak, by patrolujący po lewej je zauważył - gdy przybiegnie, skończ z nim. Zabieraj karabiny maszynowe, ale nie ubrania. Odpowiednio położonym ciałem zwab lewego z dwóch rozmawiających, po zabiciu skończ z drugim. Gdy patrolujący ulicę będzie szedł w tą stronę, co patrzy stojący, załatw obu (stojącego najpierw). Na razie nie sprawdzaj budynków, tylko wejdź do środka ogrodzenia i po drabinie na dach budynku. Załatw patrolującego, potem dwóch stojących - jeśli przybiegną jacyś, to także zajmij się nimi. Zabij dwóch przy samochodzie, potem wszystkich, którzy zostali. Niech Snajper ogłuszy stojącego (gdy patrolujący będzie szedł w drugą stronę), zdejmie snajpera i przeniesie ciało za most. Teraz zacznij przeszukiwać budynki - ten wielki, na którym stali żołnierze, ma tylko dwie hale po jednym żołnierzu w każdej (drugiego zwab wabikiem). W drugim sąsiednim budynku są także dwie sale - w jednej jest dwóch robotników i oficer (zabierz mundur), a w drugiej jeden oficer i kilku robotników (jego zabij po cichu, z resztą nie musisz być ostrożny). Zabij dwóch w budynku w kształcie kwadratu z uciętym rogiem, zabierz przedmioty, potem przeszukaj dwa pozostałe domki - staraj zachowywać się cicho dotąd, jak tylko się da, a potem używaj albo karabinu, albo noża. Idź przez most - niech patrolującym zajmie się Beret, a snajperem w oknie - twój Snajper. Zanieś ciało dalej i połóż je, ukryj się za murkiem - gdy oficer i pułkownik zobaczą je, ogłusz obu jednocześnie Zielonym Beretem i Snajperem - potem zabij. W tym czasie Szpieg niech wyjdzie z kościoła i uważając na patrol, dostanie się za ostatni domek w prawym rzędzie. Beretem zabij patrolującego pułkownika, potem przeczołgaj się Szpiegiem do reszty drużyny - daj mu mundur oficera. Zagadaj patrolującego za siatką obok budynku, uważając na patrol zabij kolejno: stojącego obok tablicy ogłoszeń, stojącego obok budynku, za którym krył się Szpieg, patrolującego po drugiej stronie i na końcu zagadywanego przez Szpiega. Dwóch pierwszych ciała ukryj. Potem wejdź do domku w środku ogrodzenia, zabij wyglądającego przez okno, potem dwóch z karabinu. Gdy patrol pójdzie, zagadaj jednego z robotników malujących ogrodzenie, obu zabij Beretem, a ciała ukryj. Niech Snajper położy się na zakręcie tak, aby mógł patrzeć na całą ulicę i tak czekaj na patrol. W tym czasie odwiedź większy budynek, zagadaj stojącego po prawej, zabij żołnierza przy stole i zagadywanego przez Szpiega, a resztę zabij z karabinu. Gdy patrol przyjdzie, całą trójkę załatw za pomocą strzelby snajperskiej. Odwiedź pobliskie domki, przeszukaj wszystkie dokładnie, to znajdziesz wiele przedmiotów. Załatw stojącego nad rzeką i drugiego obok kościoła - po drugiej stronie (ulicy, nie rzeki) wejdź po białych schodach i zabij patrolującego. Zagadaj jednego z pary, by móc załatwić obu Beretem. Znowu przeszukaj te budynki, których jeszcze nie odwiedziłeś. Zagadaj stojącego przy wjeździe na górę, zabij go po unieszkodliwieniu stojącego przy rogu jednego z domków. Spójrz w prawo - dwóch stoi przed domkiem, dwóch pułkowników przy samochodzie - zagadaj tego, który patrzy w lewo, zabij nożem dwóch pierwszych i wejdź do domku - używając trybu ataku z karabinem zabij wszystkich. Potem zabij dwóch pułkowników, zakop się pod drzewami, a Szpiega schowaj - gdy jeden żołnierz przybiegnie do ciał, zabij go. Teraz góra - zabij stojącego przy zjeździe, zagadaj żołnierza pod drzwiami budynku - niech patrzy w prawo. Połóż ciało Zielonym Beretem tak, aby zobaczył go żołnierz lub pułkownik - zabij obu, potem zagadywanego przez szpiega i na końcu stojącego po prawej. Przeszukaj budynek, zabierz przedmioty, zbierz tutaj wszystkich. Daj wnyki Kierowcy. Czas wejść do zamku - najpierw Szpiegiem. Zagadaj dowódcę chodzącego obok żołnierzy, wejdź Beretem, załatw tego po prawej, połóż ciało tuż obok barierki i schowaj się w drzwiach tuż obok. Niech dowódca zauważy ciało i przybiegnie, a wtedy dziabnij go nożem. Czwórkę żołnierzy uśpij granatem trującym (powinieneś mieć ok. 9 po przeszukaniu domów), pogadaj ze Złodziejem. Wejdź Szpiegiem do drzwi pod schodami po prawej, zagadaj żołnierza, zabij. Potem w prawo - zagaduj i zabijaj żołnierzy na każdym piętrze, wejdź w lewe drzwi środkowego poziomu (patrząc na schody na samą górę). Będzie tam dwóch - zagadaj tego na górze, zabij obu. Drzwi naprzeciwko prowadzą na balkon (nic tam nie ma), te na górze - z powrotem na schody. Tylko boczne do jadalni - przejdź przez nią Szpiegiem, Kierowcą i Zielonym Beretem, uważając jednocześnie na chodzącego kelnera i na wzrok siedzących oficerów. Trafisz do schodków - przeszukaj obie sypialnie żołnierzy Szpiegiem (nikogo nie zabijaj), potem zejdź na dół. Jedne drzwi prowadzą do kuchni, drugie do głównej sali - jest tam pierwsza część planu. Zagadaj oficera, potem zabij wszystkich trzech Beretem (musisz to zrobić tak, by nikt cię nie zobaczył). Potem rzuć granatem usypiającym obu generałów i dobij ich. Po lewej jest stojak, a na nim pierwsza część planu. Wróć się do schodów z trzema poziomami - wejdź w drzwi naprzeciwko do tych, w które wszedłeś pierwsze - ogłusz generała, gdy będzie odwrócony, potem wszystkich w pokoju - zabij ich. Weź ze stojaka drugą część planu. Schody na dół prowadzą do sali wykładowej (nie ma tam już żadnych drzwi, drabin itp.) Wejdź w drzwi po lewej od tych, którymi wszedłeś do tego pokoju. Załatw dwóch. Za drzwiami po lewej jest kolejnych dwóch - drzwi prowadzą do schodów z trzema poziomami (na górę). Wróć się do poprzedniego pomieszczenia i zejdź po schodach. Zabij dwóch, na dół, kolejnych dwóch. Wyjdziesz na zewnątrz. Idź w prawo, do drzwi. W tym budynku także pozbądź się wszystkim, w sąsiednim pokoju jest trzecia i ostatnia część planu. Zabij żołnierza patrolującego na zewnątrz, wejdź na dziedziniec - jeśli chcesz ratować żołnierzy (każdemu trzema dać mundur, musisz uważać na generałów, którzy demaskują szpiega za każdym razem - przebrani są na brązowo), to obszukaj wszystkie okoliczne budynki. Idź do wieży, tam na każdym piętrze zabij wszystkich i użyj radia tym komandosem, który trzyma plan. Teraz wystarczy wycofać się i wsiąść do balonu.