Saving Private Smith
Sprawa nie wygląda za ciekawie. Do dyspozycji masz jak na razie samego Złodzieja, gdyż reszta załogi jest uwięziona. Wczołgaj się więc po schodach, w pobliże drzwi. Użyj szczura, by odwrócić uwagę oficera stojącego na balkonie - wespnij się tam, ogłusz go, wejdź do drzwi. Ogłusz żołnierza, wejdź do łazienki, w odpowiednim momencie wyjdź i po drabinie na górę. Ogłusz dwóch żołnierzy, uwolnij Zielonego Bereta, zabij ogłuszonych. Wyskocz przez okno po prawej naprzeciwko drzwi od pokoiku, w której Beret był więziony. Od razu padnij, czołgaj się w prawo, zabij żołnierza. Wabikiem zwab oficera. Zabij go, gdy przybiegnie. Teraz wyważ drzwi do budynku łokciem, zabij wszystkich w środku. Wyjdź na zewnątrz (tymi samymi drzwiami oczywiście). Wabikiem zwab oficera po prawej. Gdy go zabijesz, przyjdzie trudny orzech do zgryzienia. Musisz teraz wywabiać wszystkich żołnierzy po lewej na górze umieszczając w odpowiednim miejscu martwe ciało. Po prostu patrz, kto patrzy najdalej i w odpowiednim miejscu połóż ciało - gdy przybiegnie - zabij go. Jeśli przybiegnie i popatrzy w taką stronę, że nie będziesz mógł wyjść, będziesz musiał szybciutko wbiec do budynku i wyskoczyć przez to samo okno (zapisuj grę i sprawdzaj - biegnij od razu, gdy położysz ciało, aby zdążyć). Pierwszy będzie patrolujący, potem sami stacjonarni. Oszczędź tylko tego, który patrzy w lewo - jego zabij po prostu, potem zabij patrolującego - jeszcze jeden może wybiec z budynku. Wejdź do niego - po prostu załatw tam wszystkich. Uwolnij Sapera, daj mu wykrywacz min i minę przeciwczołgową (przeszukaj ciała). Połóż ciała na skrzyżowaniu tak, by dwóch będących na placu je zauważyło (chodzi tylko o odległość - bo i tak będziesz musiał użyć szczura, by popatrzyli w inną stronę). Po ich zabiciu przyjdzie czas na żołnierzy stojących obok zielonych barierek po prawej - zabij najpierw stojącego, później szybko ukryj się koło drugich schodków - gdy przybiegnie ten, który zobaczył ciało, zabij go. Odwróć uwagę kucającego szczurem, zabij go od tyłu. Przybiec może jeszcze jeden z budynku obok. Gdy się ich pozbędziesz, połóż ciało tak, aby ten w oknie je zauważył - zabij go, gdy przybiegnie. Czas na grupę żołnierzy po lewej - po kolei wywabiaj ich szczurem i kładzeniem ciał w odpowiednich miejscach, aż zostanie jeden leżący, jeden kucający i wyglądający przez okno. Tego ostatniego zwab ciałem, zabij wszystkich trzech. Spójrz przez drzwi - gdy patrolujący nie będzie patrzył, wyważ drzwi i stań obok ściany. Gdy zejdzie na dół, zabij go i zabierz karabin. Wejdź na górę, otwórz drzwi - używając trybu ataku zabij wszystkich, weź amunicję i przygotuj się na następnych trzech. Po ich zabiciu przeszukaj dom i uwolnij Snajpera - zejdź na dół, zabij żołnierza. Złodziejem otwórz sejf, weź kody. Teraz pamiętaj - jeśli chcesz koniecznie zabić wszystkich wrogów, to oszczędzaj naboje Snajpera. Jeśli nie - to nie oszczędzaj. Na początku musisz załatwić tych na dole - Snajperem zdejmij żołnierza pod drzewami, szczurem odwróć uwagę dwóch, ogłusz jednego, zabij drugiego jednocześnie (potem zabij oczywiście ogłuszonego). Zabij także ostatniego obok drutu. Snajperem zdejmij snajpera po drugiej stronie rzeki, za barierką. Przetnij drut (nożyce ma jeden z zabitych), wykryj dwie miny, weź je - przepłyń Saperem na drugą stronę. Snajperem zdejmij kucającego żołnierza po drugiej stronie - tego, który patrzy wprost na druty. Wykryj miny (uważaj, żeby cię nie zauważyli), przetnij drut, przejdź tam Zielonym Beretem. Wykończ wszystkich - aby odwrócić uwagę leżącego na schodach i patrzącego na dół, użyj szczura. Gdy dół będzie czysty, wróć się w pobliżu budynku, w którym był Snajper - daj apteczkę Złodziejowi i wskocz nim do wody. Niech rurą dostanie się do budynku, w którym jest Smith, a reszta niech stanie przed górnym mostem - Saper przetnie drut, a Snajper zdejmie żołnierza leżącego tuż pod strzelającymi żołnierzami. Zabij żołnierza po drugiej stronie mostu, potem szybko dwóch pod ścianą poprawej. Złodziejem ulecz Smitha i otwórz drzwi. Wyczołgaj się i skieruj się do radia. Niech Smith go użyje - jeśli natomiast lubisz się bawić, to przedtem wykończ wszystkich żołnierzy.